„Ceea ce ne leagă e tot ce contează” este campania partenerului principal Modern Dads, Lidl România, prin care sărbătorește, alături de clienții săi, cei 10 ani de prezență la noi în țară.
Una dintre cele mai puternice lecții pe care ar trebui să le-o transmitem copiilor noștri este că, deși suntem cu toții diferiți, ceea ce ne leagă e tot ce contează.
10 ani de fapte pentru un viitor mai bun
Sub umbrela Pentru un viitor mai bun, Lidl România continuă să investească în parteneriate strategice ce urmăresc trei direcții: educație, mediu și dezvoltarea serviciilor de urgență. În tot acest timp, compania a investit peste 106,5 milioane de lei în dezvoltarea societății românești, cu scopul de a avea un impact pozitiv pe termen lung în comunitățile în care activează.
Prin parteneriate strategice cu organizațiile Teach for Romania și UNICEF, Lidl România facilitează accesul la educație incluzivă pentru elevii din comunități vulnerabile.
4 ani de când sunt alături de Modern Dads
De patru ani, respectiv doi ani, Lidl România susține evenimentele Modern Dads și Modern Family – proiecte dedicate taților și familiilor. Scopul evenimentelor este de a oferi părinților informații actualizate, sfaturi de la specialiști autohtoni și experiențe care să te inspire să devii un părinte mai bun.
Lidl își serbează cei 10 ani de existență de pe piața din România printr-o campanie Manifesto, „Ceea ce ne leagă e tot ce contează” sărbătorind faptul că prietenii noștri, copii noștri sau brandurile de la care ne facem cumpărăturile nu sunt întâmplătoare. Din contră, relația pe care o avem cu aceștia se datorează evenimentelor pe care le petrecem împreună. În centrul campaniei se află spotul TV, care poate fi vizualizat aici, a cărui coloană sonoră este melodia „Aici”.
Melodia a fost creată special pentru acest spot și este o colaborare între patru dintre cei mai cunoscuți artiști din România: INNA, Irina Rimes, Carla’s Dreams și The Motans.
10 ani de Lidl + tine
Sărbătorește și tu alături de Lidl. Lidl a dezvoltat o secțiune specială pe surprize.lidl.ro, unde consumatorii sunt întâmpinați de ariciul Pufarici cu mai multe informații despre premiile aniversare pregătite. Poți participa în campanie prin simpla înscriere a unui bon de cumpărături de minim 70 de lei pe site-ul campaniei sau prin SMS la 1817, până pe 14.11.2021.
În final, vrem să-ți amintim că, deși suntem cu toții suntem diferiți, ceea ce ne leagă e tot ce contează. Transmite această lecție și prichindelului tău.